Центр надання адміністративних послуг вдосконалює свою роботу – ТУРІЙСЬК СЬОГОДНІ

Центр надання адміністративних послуг вдосконалює свою роботу

Відбулося засідання виконавчого комітету, на якому розглянуто низку питань і прийнято рішення.

Пише КОВЕЛЬ СЬОГОДНІ з посиланням на Ковельську міську раду.

Про поліпшення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центру надання адміністративних послуг інформувала його начальник Тетяна Солодун. Вона повідомила, що очолюваний структурний підрозділ докладає зусиль щодо спрощення дозвільних процедур та вдосконалення діяльності відповідно до вимог чинного законодавства. Реєстр послуг поповнюється, а відтак збільшується кількість відвідувачів і є потреба у розширенні. Варто сказати, що найближчим часом розпочнеться реконструкція колишнього сесійного залу, що і дозволить врегулювати ситуацію.

Станом на 1 червня у центрі здійснюється прийом документів з 143 адміністративних послуг. Загальна їх кількість, які надані за 5 місяців нинішнього року – 17881. За аналогічний період торік – 11612, 2015 року -10764.

За січень-травень адміністратори прийняли 7686 вхідних пакетів документів, опрацьовано та видано – 6958, надано понад 2000 консультацій.

З 1 червня мешканці міста мають змогу отримати через центр ще 3 послуги, виконавцем яких є управління соціального захисту населення. Вони стосуються призначення та виплат допомог одиноким матерям, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, при усиновленні дитини.

Актуальними залишаються консультації за телефоном 7 -17 -17 (функціонує багатоканальний комплекс), за допомогою яких кожен бажаючий може поставити запитання адміністратору чи державному реєстратору і йому, без відвідування Центру, надається фахова інформація.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності спеціалістів. Проведено 2 внутрішні навчання, адміністратори пройшли курси в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, брали участь у семінарах, тренінгах, організованих Асоціацією міст України, у семінарах в рамках реалізації проекту міжнародної технічної допомоги Європейського союзу “ЦНАП як іноваційний інструмент взаємодії влади та громади” та проекту “Місцеве самоврядування і верховенство права в Україні” (Шведське агентство регіонального розвитку (SIDA), відвідали центри надання адміністративних послуг в містах Рівне та Івано-Франківськ.

Забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян та юридичних осіб аналізується у щотижневих, щоквартальних та піврічних звітах, які подаються міському голові та заступникам.

У центрі надання адміністративних послуг постійно працюють над тим, щоб відвідувачі якомога менше проводили часу в очікуванні послуг і якнайшвидше їх отримали. Саме для цього закуплено та успішно впроваджуються спеціальні програмні засоби, удосконалюються навички і методи роботи з клієнтами, ведеться щомісячний моніторинг тривалості очікування у черзі та обслуговування клієнтів. Закуплена та встановлена програма “Реєстр територіальної громади міста Ковеля”, яка дасть змогу протягом 10 -15 хвилин здійснювати реєстрацію або зняття з реєстрації громадян, видачу відповідних довідок. Між ПАТ ”Державний ощадний банк Україна” та виконавчим комітетом укладено договір на еквайрингове обслуговування. На робочих столах встановлено устаткування для проведення операцій з використанням електронного платіжного засобу.

Про підготовку міського господарства до роботи в осінньо – зимовий період 2017–2018 років розповів Андрій Стернічук, начальник управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства. Він повідомив про заходи, які здійснюють комунальні підприємства. Сьогодні ведеться ремонт житлового фонду, мереж водопостачання, теплового господарства, техніки, триває заготівля піску.
Член виконкому Микола Заікін просив звернути увагу на несвоєчасне вивезення побутового сміття ТзОВ «К.П.Верес» в мікрорайоні «Сільмаш».
Міський голова Олег Кіндер акцентував увагу на тому, що нині непросто вести комунальникам свою господарську діяльність. Адже держава заборгувала за відшкодування пільг і субсидій службам міста 102 млн.грн.

Інтерес до сьогоднішнього засідання виявили депутати міської ради, громадські активісти. Чисельним було представництво від Громадської ради при міській раді. Вони висловили свої пропозиції, думки, запитання.

Виконком прийняв двадцять чотири рішення стосовно соціального захисту окремих категорій мешканців міста, інтересів дітей, управління майном комунальної власності, житлових, земельних, архітектурно-будівельних та інших питань.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*